Ecemminnesi Ben Adana’da yeniyim pek hastaneleri bilmiyorum bu hastanede evime yakın ve doğum izin raporu için gideyim dedim. Sedat esen hastanedeki tek doktor kesinlikle ama kesinlike gitmeyim paralı devlet hastanesi gibiydi beni ne nts ye bağladı ne bir ş.