QUEEN088 Bugün doktora gitdim plasentaya kan iyi gitmiyor onuda yapan tansiyonumun çok aşağı olduğundan yaranıyormuş.İğne yazdı 10gün yapıcam Sizde böyle bişeymi oldu?🙄🙄
Bebekdelisi QUEEN088 aspirin kan sulandrıcı basladmı bıde detaylı zamanınız perinatoloji cekıyor bence gidin
QUEEN088 mysweetbabyy Doktor ihtiyaç olmadığını şu iğneleri yap gel dedi.Bilemedim😫sizde öyle sorun olmuşdumu?
mysweetbabyy QUEEN088 ben tecrübemi anlatamiyim cnm ama perinatolog görsün normal kadın dogumcular cok hakim değil perinatolog bu konular için özel eğitim alıyor