Kızlar yarın sabah 8 de doguma gireceğim. Çok tuaf duygular içerisndeyim😅 vakit geçmiyor vakit geçsn diye biryerlere gidiyim bişeyler yapayım diyorum bu seferde yormayım kendimi son gün diyorum😅😅 2 prensesim var onlar arkada kalacak içim bi yandan buruk bi yandan çok mutluyum 🙈☺️Kızlarımda kardeşlerini sabırsızlıkla bekliyorlar ama bn biraz daha mı bekleseydik ki diyorum 🙈😅 bilemedim duygu karmaşası yaşıyorum şuann… sizde durumlar nedir dogumu yaklaşan benle aynı olan var mı ☺️