Kızlar nst ye girdim sancım çıktı doktor bir hafta daha beklesin dedi çok korktum ilk hamileliğim pazartesi tekrar gidicem çatı muayenesi yapıp tekrar nst ye giricem sancısı olup biraz daha bekler mi sizce kilosu 2773 gram 50 cm olmuş pazartesi ye kadar biraz daha alır umarım