Gamzenur0809 37 haftalıgız mantar oldum ketoral fitil kullanan var mı gebe iken ben 20 li haftalarda kullandım yıne alım kullanım dıyorum doktorum dun bır tane fıtıl verdi daha ii azdırdı
tazebiranne_hg04 Gamzenur0809 gyno lomexin kullandım doğuma yakın bende oldum kullanınca geçti tek fayda eden fitil bana
Bebekdelisi Gamzenur0809 dü bana vagınol verdı bildiğiniz duş gıbı dünya varmıs netten bakın hemen cozum bebege zararsız mantar sokuyor ❤️
Humo Gamzenur0809 bende de yeni yeni kaşıntı olmaya başkadı doktorum keyoral övül verdi henüz kullanmadım memnun kaldınızmı acaba? kaşıntı geçermi? Bazen dayanılmaycak kadar kaşınıyor😔
asuyalin Gamzenur0809 merhaba mantar olduğumuzu nasıl anlarız ? Benim vajinam kaşınıyor sadece geceleri ☹️ Süt kesiği gibi akıntı çok nadir oluyor 🤭 böyle vajinam tahriş olmuş gibi anlayamadım mantar mı tahriş mi
Gamzenur0809 Humo ketarol mü verdi daha önve kullandım gecırdı içinde 3 tane bana iki kutu vermişti bir kutuyu kullan ıkı üç gün kıllanma sonra ikinci kıtuyu kullan demişti nefret edıyorum bu durumdan kızımda durmuyor kıpır kıpır baskı yapınca rahatsız edıyor
Humo Gamzenur0809 aynen bu gece kullanmaya başlıcam bakalım. Tşk ediyorum bilgi için maşallah🧿🥰 Allah sağlıkla kızınızı kucağınıza almayı nasip etsin🙏
Gamzenur0809 asuyalin evet mantar iç kısmı yanıyor kasınıyor ilerleyince af edersin kanatana kadaf kaşımak istiyorsun ama iç giriş kısmını birde iç kısım vajina giriş bölümü kızarıyor tahriş oluyor anlık rahatlamam için soguk su tutarsan rahatlıyorsun ben fitil koydum ıkı saat önce azcık rahatladım