33 haftamdayım kontrolüm de bebeğimin iri ve suyumun fazla olduğu söylendi. Fakat geçen haftaki kontrolümde suyum normal, bebeğin kilosu da haftasına göreydi. Şekerim de normal. Doktorum tekrardan şeker testi yapmamı söyledi. Ne yapmalıyım bilmiyorum, bana biraz fikir verirseniz çok sevinirim 😔