Minikfil bende kararsızdım gelinimiz dedi abla ben üşüdüm sezeryandan sonra diye kan kaybından dolayı galiba bi üşüme geliyo olabilir diye bende koydum bide ben yaz kış üşüyen biriyim bi bu sene hamileyim diye yandım kalın olmasa bile inca bi yelek hırka bence koy