Arkadaşlar merhaba 36+3 üm dünden beri kasıklarımda inanılmaz bir batma oluyor sürekli lavaboya çıkma ihtiyacı yani bildiğimiz sancı heralde, ve bağırsaklarımda sürekli boşaltım yapıyor doğum yakın olduğu zaman rahim daha rahat kasılsın diye vücut ishal olurmuş sanırım. Geceden beri yokluyor beni ağrılar yalancı mı gerçek mi nasıl anlayabilirim hayır çokta korkuyorum inşallah normaldir internetten bakıyorum bu hafta sancılar başlar yoklamaya diyor ama emin değilim bilen biri yazabilir mi acaba