anne96 tabi sana kalmış ama ben ilk gebeliğimde de almadım şuan ikinci gebeliğim nasipse yine almadım bana gereksiz geliyo çünkü normal sütyende de çıkarıp emzirip koyuyorsun onunla uğraşmak daha zor oluyo bana göre ama nbb nin desteklisini kullanabilirsin desteksiz olanlar göğüs ucunu belli ediyor