aysee_aktass Aybigesrky 2 haftaya kadar önden gidiyor olması normal ama 2 haftadan fazlası sıkıntı canım doktor demişti benim bebiş de 1 hafta önde gidiyor
DidemDnnz Aybigesrky doktorum bebek kilolu olunca sağlıklı demek değil, kof sağlıksız kilo alıyor bebekler de demişti. Evet kendi ve bebeğinin sağlığı için unlu gıda ve şekeri azalt hatta bence bırak
Melegimm_ Evet bana da dedi hamur işini azalt diye yoksa zor doğurursun öyle de oldu. Normal doğum ile 4.120 Gr bebek doğurdum 1 hafta kuvezde kaldı.
Aybigesrky DidemDnnz evet inanilmaz hamur isini abarttim bu ara onunda sagligina faydasi olmaz maalesef😔
DidemDnnz Aybigesrky ama hamur işi de dünyanın en güzel şeyi haklısın yaaaa:) gebelik şekerim var bir doğurayım ağzıma pişileri, mantıları, makarnaları tıkacağım 😂
Aybigesrky DidemDnnz evet canim bende seker yok ama fazla kilo aldim maalesef hamur yemeden doymuyorumki iki canliyim napiyim🥰😁
Melegimm_ Kivircikgebe iri bir bebek doğduğu için bende ıkınmakta zorlandım biraz nefessiz kalmıştı yavrum..
Kivircikgebe Melegimm_ çok geçmiş olsun benim bebiş de iri 39. Haftada 4350 çıktı kilomuz 40 doldurmayı bekliyoruz normal istiyorum ama korkuyorum da
Melegimm_ Kivircikgebe çok teşekkür ederim canım. Ama hiç riske girme derim benim doğum zor olduğu için bebekten dolayı şuan hala çocuk endokrinoloji de takipliyim sağ böbrek üstü bezesinde kanama alanları var..