anne96 eger mama takviyesi yapılıyorsa kullanılır ama ben kullanılmasını onermem tabi her bebek yapmıyor ama benim ilk kızım anne goğusune yakın olan biberon tercih etmeme ragmen meme reddi yaptı sadece 3 ay emdi ikinci kızıma mama kullanmıyorum ama 10 gun kuvozde kaldiginda sağılmış fazla sutum vardı besleme sondası alıp eds yontemi ile verdim o sutleri biberon kullanmadım