Benim bebeğim de 20 günlük ilk günler benim de çok çatlağım olmuştu birinden kan geliyodu hatta ve memeyi ağzına veremiyodum kıyafetim bile değse acıyodu. Süt sağıp kaşıkla veriyodum. Bir sürü şey denedim. Sağlık ocağından krem yazdırdım. Silikon göğüs kalkanı bile kullandım onu takıp emzirdim olmadı.. Soğan kapattım, zeytin yağı kantoron yağı sürdüm lansinoh denedim ama işe yaramadı hiç. Belki uzun süre kullansam yarardı ama kısa sürede çözüm gerekiyo malum emebilmesi için… Sonra Gümüş kapak kullandım bir haftadır en azından emziriyorum tamamen geçmedi içten içe sızlıyo hala ama o da alıştıkça geçecektir zamanla