Mmeleklr2 Gzmnk oğlum dada vardı doğumdan sonra ilk idrarırnı yapınca iniyor genelde demişti doktorum oyle de oldu bi sorun olmadı
QueenMother Gzmnk geçmiş olsun üzülme benim başıma gelmedi ama arkadaşımada öyle demişlerdi hamileyken doğum yaptı maşallah bebeğin hiç bi sıkıntısı yok