Hayır fazla almamışsınız, bünyeye göre değişir bende 5 ayda 5 kilo almıştım sonra hareket sıklığı vb olunca kilom sabit kaldı 25. haftadan beri kilo almıyorum nerdeyse, ben de her ay 1 kilo alırsam max 10 kiloyla kapatırım diyordum öyle olmadı, beklediğiniz kilonun altına da düşebilir üstüne de çıkabilirsiniz, önemli olan bebişin kilosu ve sağlığı, 34 haftalığız 6-7 kilo anca aldım ve sadece karnım çıktı, herkes son iki ay çok kilo alacağımı elimini yüzümün ayağımın şişeceğini söylüyordu şimdilik hiç öyle bi şey yok ama bu tamamen genetik bir faktör herkeste böyle olmayabilir.