sgok çok geçmiş olsun bende hep korkuyla yaşıyorum zaman hiç geçmiyor İnanki..😔 benimkide çok riskli rahim yetmezliği var serklaj yapıldı ama oda kesin çözüm değil yine erken doğum olabilir dedi doktor ve daha 19 haftaya yeni girdm zaman geçmiyor . Allahım bebeginize ve size şifa versin inşallah canm 🙏🏻🤲🏻