16 17 haftalarda başladım kıyafet degil ama sampuan kremler vs. Onları almaya başladım ilk 21 den sonrada kıyafetlere başladım 31 Haftalığız nerdeyse herseyi bitti sayılır evet erken ama bisey olursa diye durmak mantıklı gelmiyo doğduğu gün ya da son haftalarda bebegini kaybedenler gördüm olucak olanı engelleyemiyoruz dogduktan sonrada almaya fırsatımız olmucak böyle rahatça ve gerçekten herseyin fiyatı günlük degisiyo benim yaptığım alışverişi şuan yapıyo olsaydım cok temel şeylerden bile sadece zıbın ıslak mendil sampuan alt acma örtüsü gibi rahat 1500 tl fark ederdi oda ciddi bi para o yüzden elinizde paranız oldukca ufak ufak alın simdiden 😊