Tugce3441 Dün doktora gittim pazartesiye randevu verdi dün alttan muane etti 1 cm açıklık var dedı ama dünden beri belım ve karnım sankı adet olcak gibiyim ıkınma isteğim var su ve nişan gelmedı varmı böyle olup doğuran
myangelson Tugce3441 herkesin nişanı gelmeyebiliyormus sanırım bu saydiklarin da doğum sancılarına benziyor ıkınma isteği falan , sancıların için dakika tut bakalım düzenli ise bı doktora gitmeni oneririm ben
Suleakblt Tugce3441 canım ben gittiğimde 3-4 cm açıklığım vardı ağrı olması normal olabilir alttan bakınca o da etki ediyor banada olmuştu sonra geçti 1 gün sonra nişanım geldi ondan sonraki günde suyum geldi doğum yaptım istediklerini sorabilirsin
Neziya12 Tugce3441 cnm vakit kaybetmeden hastaneye git benim de adet sancısı vardı yalancı sancı sandım ama meğerse gerçek sancıymış 33 haftalık dün doğum yaptım şuan yoğun bakımda
Tugce3441 Suleakblt nst de sancım çıktı doktora söyledım sancılarım var hıssedıyorum anıden açılmam olcak dedımse bana 1 cm var dedı ılk gebelık hemen başlamayabılır doğum dıye söyledı dünden berı bacağımı açtıkça bırı vakumla cekıyor gibi hissediyorum
Tugce3441 Neziya12 Allah sağ Salim kucağına almayı nasıp etsın bıan önce gidicem bu sekılde bıraz daha olursa yatarken çok agrıyor gezerken bırsey yok
Suleakblt Tugce3441 istersen yine bi git hastaneye açıklığın artmış olabilir nolur nolmaz git görün herkeste nişan ve su gelmeyebiliyo