Ruzgarr göbeği düşer düşmez yaptırcam canım. Hatırlamasını hatta en önemlisi orasını önemli bi organı sanmasını istemiyoruz. Düğüne falan da karşıyım zaten. Oldu bittiye gelecek yani anlıcan. Bu zamanda böyle olmalı gibi geliyo. Doktorumuzla da görüştük bu konuyu çok sağlıklı ve mantıklı bi karar olmuş dedi