HappyMom En çok tercih edilenler linkte! Peki sizin tercihiniz ne olacak? Favori Pişik Kremleri https://ty.gl/9umznbms1k
ssssemaa anne96 zeytinyağından yapılıyor sanırım ama zeytinyağının asidik oranı özellikle yeni doğan bebeğe uygun olmuyor diye biliyorum; bi araştırın isterseniz
Kubrar33 Diger cocuklarımda hametan sadece ıse yaramıstı bunda bakalım deneye deneye buluruz cocuktan cocuga degısıyor cunku
Senazeynep34 Mustela almıştım indirimden iki tane hemde daha 10 haftalık bile değildik 😀 inşallah iyi gelir, gelmezse çok üzülürüm
Ozge bademomm paket açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var yalnız. Hala kullanıyorsanız kullanmamanızı tavsiye ederim 🌸
dlkcay Sudocremin içeriğinde parafin var ama sağlıklı değil önerilmiyor hanımlar. İçeriğine bakmak lazım mutlaka bence.
Onlyyou Semaaaa1 çol övdüler kardeşim bilemısrarla bunu almamı istedi sipariş verdim gelecek bugün yarın kılacağım artık yapacak bir şey yok tekrar para veremem her şey çok pahalı
Babylovebaby HappyMom kızlar bende şampuan pişik kremi vs sebamedin ürünlerini düşünüyorum bilgisi olan var mı🤔
dlkcay Babylovebaby instada mühendisinoğlu diye bir sayfa var temiz içerikli ürünleri paylaşıyor ordan bakıp fikir edinebilirsiniz. Tek tek ürünlerin açıklamaları falan da oluyor.
Ezel1323 Babylovebaby sebamedin ürünleri çok onerilmiyor içerdigi kimyasallardan dolayı yine de kendin bak araştır canm
Aleynaceyhannnn Babylovebaby ben yenidoğan şampuanını ve pişik kremini aldım memnun olanlar vardı tavsiye üzerine aldım
minnosanneyim Babylovebaby ben sebamedin şampuanını almıştım ama pişman oldum içinde petrol türevi varmış bebeğim henüz doğmadı onu kendim kullanıp babys green in şampuanını almayı düşünüyorum 🙇🏻♀️🫤