anne96 heaven on earth markasının sampuanını aldım hanımlar ıcerıgı en temız bu geldı bana o kadar ok baktım kı sıkıldım artık aldım rahatladım ınsallah bebısıme ıyı gelır 🥲
Svdzgr Merhaba kullandınız mı köpük olanı mı hangisini aldınız acaba bn de arıyorum artık çıldırmak üzereyim 😂