dyt-tugce ben tayt kullanıyordum lcw dan almıştım.. artık bacaklarım şiştiğini için dar geliyor 😂 tekrar bi beden büyük alıcam ama eşofman alıcam bu defa trendyoldan.. pantolon filan almadım hamile kıyafetine para baymak istemiyorum 🥲 elbise ile idare ediyorum muayene giderken tayt eşofman giyiyorum sadece