Ipekyrdy açıklık ilk muayenede 1-2 cm dedi ebe. Suni sancı verildi nst bağlandı. Dayanamicam dediğim nokta da muayene ettiler 8-9cm dedi sabah 7gibiydi sanırım.
Doktorum ben kesi yapmadım ama yırtılmaa var dedi içerde. Kaç dikiş sormadım. Doğum hikayemde ayrıntılı anlatırım , ilk gebelik evet🌸🌿
Size de sağlıklı doğumlar dilerim ♥️♥️