Arkadaşlar sistemde 6 haftalığına bugün doktora dun gittim 5+1dedi polistikovera bağlı gecikmeler oluyor dedi keseyi gördük ama kese var içi bos dedi bu normal mi asistani normal dedi ama doktor açıklama yapmadı sizce normal mi sadece kesenin görünmesi