poyrazin_annesi28 Sonuçlarım bu şekilde çıkmış çok kötü hissediyorum kendimi. Bu yoldan geçenler var mı? Çok endişeleniyorum. Bugün doktora da göstereceğim. Ama içim rahatlamıyor. Düzelir mi ne olur bilmiyorum gebelik zor mu
Mrv135 poyrazin_annesi28 TSH çok oynak bir hormon ilaçlarla kolayca kontrol altına alınıyor üzmeyin kendinizi ilacınızı saati saatine düzenli kullanın düzelir Allah’ın izniyle.
Imu poyrazin_annesi28 çok kötü değil stres yapma. Tsh 13 den geriledim bende normalde tiroid hastasıyım bu da etkiledi tabi. Düşük riskim bile olmadı çok şükür.İlacını düzenli kullan doktorunun kararıyla 2 haftada ya da ayda1 tahlil yaptır. Kesinlikle korkacağın bi şey değil. Dereotu düzene sokuyor tiroidleri ama mutlaka doktorundan onay al
Meliyyke poyrazin_annesi28 tiro ile başlayan değer hakkında hiçbir fikrim yok ama çok yüksek görünüyor olması gerekenden. Tiroid değeriniz de çok çok düşük muhtemelen zehirli guatr var, mutlaka gösterin doktorunuza
Fatime07 Tsh ilaçla cok kolay düzenliyor stres yapma kendine diğer değeri bilmiyorum ama tsh yükselir
Babytwo2 Tsh düşük . Ya tiroidleriniz çok hızlı çalışıyor ya da ilaç kullanıyorsanız dozu fazla gelmiş . Yukarıdakini bilmiyorum
LamiyaCetinkaya Kızlar benim de TSH değerim 0.620 çıkmış, referans değeri dahilinde ama alt sınıra yakın mı sizce? Yeniden doktora gitmem gerekir mi