Senem_11 Kızlar 27 haftalık hamileyim yeni basladı catlaklarım hıc krem kullanamadım simdı kullansam fayda eder mı siz ne zaman kullanmaya basladınız
ayseNure Senem_11 ben 12. Haftadan itibaren lierac çatlak kremini kullandım. Şuan 33. Haftam ama gel gör ki karnım harita misali çatur çutur çatladı. Önerilen bir krem olmasına rağmen işe yaramadı bende neler kullandım çatlayası varsa çatlıyor maalesef 🥺🥲
Bluesky-mom Senem_11 19. Haftadayım. 12nci haftadan itibaren lierac krem kullanmaya başladım. Hergün kullanıyorum. Şimdilik çatlak yok. Çatlaklar genetik diyorlar
nilsmomy Senem_11 12. Haftamda incia kullanmaya başladım. Azıcık bile sürmek yetiyor çok yoğun ve %100 doğal bir ürün. 24. Haftadayım şuanlık çok memnunum
zamaneannesi80 Senem_11 ben 8. Haftada başladım 28. Haftadan bildiriyorum çatır çatır çatladım 😂😂 olacakların önüne geçemiyoruz 🥲🥲
Lilya_pn bende vucut losyonu dışında hiç krem kullanmadım 38 haftayım catlak olmadı. Bol bol su iciyorum vitamin saglikli beslenme egzersiz ile sağlıklı ve guzel bir hamilelik geçirdim, geçiriyorum.
zamaneannesi80 Senem_11 çünkü annem ve kardeşim çatlamıştı erken başlayim dedim ama olmadı yaramadı işe 🥲😂
Merve-2684 Senem_11 Canım ben 12. Haftadan sonra başladım. Bio-oil yağ var onu sabah akşam sürüyorum. Lierac adında jel var bir de onu da aldım her ihtimale karşı onu da öğlen sürüyorum. İkisinin de faydasını gördüm hiç çatlağım olmadı henüz inşallah böyle devam eder şu an 25.haftadayım .
isimyazmakzorunlumu Senem_11 neden etmesin ki çatlağı %10 bile önleyeceğini bilsem kullanırım ben. Sonradan keşke kullansaydım acaba sonuç farklı mı olur dememek için kullanacağım ben ne kaybederim ki? Ayrıca kuruluktan gerginlikten feci kaşınıyor onun için bile kullanılır.