---Zeynep--- Merhabalar, Şuan hamileliğimin 8.haftasındayım ve 2 haftadır kum döküyorum. İlaç vermedi doktor. Sadece su içebiliyorum. Önerebileceğiniz birşey var mıdır?
Minikfil ---Zeynep--- ben de 16. Haftamda kum dökmüştüm gerçekten çok zor bi süreçti resmen yerlerde süründürüyordu ağrıdan , doktor antibiyotik yazmıştı bana onu kullandım ama en kesin çözümü bol bol su içmek diye de eklemişti
Tospikannesiiiii ---Zeynep--- hamileyken sürekli başıma gelir ilkte de şimdi de bol su dışında bişi kullanmadım
---Zeynep--- Minikfil evet çok şiddetli sancı mide bulantısı mahvediyor beni de. Doktor antibiyotik bile yazmadı sadece su içiyorum ama yetmiyor :((