3 hafta geriden gelen bacak boyu ile 37+2 de 4 gün önce dogum yaptım. Preeklemsi sebebiyle gelişim geriliği vardı. Hem karın hem boy geriden geliyordu. Çok şükür Rabbime 3110 gr 48 cm doğdu ve bacak boyunda da bir kisalik yok Allah’ıma hamd olsun. 🤲🤲🤲Minyon bir bebek yalnizca. Ben çok taktim doktor doktor gezdim hep kötü şeyler düşündüm siz kendinize bunu yapmayın. Allah im sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲😊😊@Hilalozc