femme Bu arada bizim morfoloji de 2 doktor 2 olması Benim için problem değil dedi ben internette araştırdığım kadarıyla pek iç açıcı değil de sonuçlar ama, şaşırdım açıkçası doktor kötü bir şey söylemedi internette araştırıldığı kadar korkunç değil yani onu demeye çalışıyorum en iyi bilgiyi doktor zaten söyler