Kızlar 29+ 2 günlüğüz ama bebeğim ultrasonda 30+2 gözüküyor genital bölgem de sızı sancı var şuan da da izindeyiz burda devlete gittim ama sağolsunlar hiç bakmadılar bile kendi doktorum nst çekil dedi çekildim orda bi sıkıntı olmadı ama acıyor sürekli siz de de oldu mu nedenmiş