3 ay 22 günlük oğluşum var. Paşam gelmek bilmedi 41. Haftada sezaryen oldum . Eşimin 38 ben 32 yaşındayım. Yine çocuk istiyoruz. Ama sezaryen olunca hemşire 2 yıl beklemem gerektiğini söylemişti. Ancak çevremde 5 yılda 3 sezaryen doğum yapanda var. İkinci bebeğe ne zaman hamile kalmalıyım? İlla iki sene beklemek şart mı yaşımız geçiyor