GecesMom
Merhaba happkids’e de yazdım ama burası daha çok kullanılıyor burayada yazmak istedim. bursada yaşıyorum ve buzluğumda çok fazla sütüm var. Şükür şu anda oğluma yetecek kadar da sütüm geliyor. Buzluktakiler 3 ayını doldurmadan bağışlamak istiyorum. İhtiyacı olan varsa seve seve bağışlayabilirim