Krdlnyldrm Kızlar merhaba benim bugün tam 7.gün gecikmem var dün kan verdim <1.20 çıktı negatif ama 1 hafta oldu regl gecikti
meleklerin_annesii Krdlnyldrm bir kaç gün daha bekle istersen hayal kırıklığına uğrama , normalde gecikmen oluyor mu
nur068 Krdlnyldrm benim de hamile kalmadan bi kaç ay önce gecikmem olmuştu vücudun kendini hazırlıyordur bende ilk kan verdiğim de 2 küsür bişeydi ama hamile değildim sonuç olarak çok üzülmüştüm. Ama ondan 2 ay sonra hamile kaldım çok şükür inşallah sende en kısa süre de kalırsın ❤️🤲🏻 Geç döllenme bile olsa 10nun üstünde çıkıyor kesinlikle
Nerican Krdlnyldrm içini rahat tut geç olması güzel bebek yerini yapıyor derler bu ay olsanız bile sonraki ay olursunuz inşAllah içinizi rahat tutun bende de öyle oldu
crazymommy Krdlnyldrm Bende bu ay 5 gün geç oldum canım geç döllenme bile olsa 1 hafta geçmişken çıkardı mevsim geçişlerinden gecikmiş olabiliriz bu ay
meleklerin_annesii Krdlnyldrm bel ağrın göğüs ağrın mide bulantın falan hiçbişi yokmu , en basitinden benim miğde bulantım , gözümün önünün kararması , göğüslerimde hafif şişlik ve ağrı vardı
Mervebyr20 Krdlnyldrm benimde öyle 4 gün gecikti test yaptım çok silik çıktı sabah teste baktığımda kıpkırmızı çift gördüm yarın doktora gidicem
Krdlnyldrm meleklerin_annesii midemdekiler ağzıma geliyor gibi oluyor bazen ama göğüs hassasiyetim yok
Krdlnyldrm meleklerin_annesii normal erken gebelik testlerinde yapmak istemedim kan daha sağlam ya pazartesiye kadar bekleyip o zaman tekrar gidip kan vericem 🥰