biokadin Merhaba kızlar Simdilik oda yapmayı düşünmüyorum odam büyük yanıma beşik almak istiyorum tavsiye üzere alıp yada aklınızda olan alıp memnun kaldığınız beşikler var mı .? Burda birbirmimize yardımcı oluruz hemde alışveriş açısından:))
anne96 biokadin ben e bebekten aldım ahsap olanlardan 70*130 seklınde. yatağımızın hizasına da konuluyor alt kademesi de var iki kademeden oluşuyor yani tekerlekleri de var sallanıyor da sabitleniyor da benim hoşuma gitti daha kullanmadım ama görüntüsü de güzel ben de oda yapmayacağım sadece Beşik ve şifonyer aldım ☺️
Srdm biokadin oda yapmıycaksanız özellikle en kullanıslı bence anne yanı olabilen park yataklar, ben oda yapıcak olmama rağmen yatak odası için park yatak aldım çok uzun süre kullanabiliyosun diğerine bi süre sonra sığmıycak
MUSU21 biokadin anne yani olan park besik en en en kullanislisi. Ben begenip almadim anne yani aldim pisman oldum. Cunku hemen kucuk gelmeye basliyor rahat edemedikleri icin yatmak istemiyorlar ve oara yaninizda uyutuyorsunuz yeni besik alayim edeyim derken hoop alisiyor yaniniza. Ve uyku duzeni olmuyor. En azindan ben bunlari yasadim.
biokadin izobellaaa-_- evet bu beşik bayağa büyük ;( cnm ben biraz dhaa ufak istiyorum ama güle güle kullan inşallah :)
kadrfdan izobellaaa-_- yaa ne kadar güzeeell nerden aldığımızı da söyler misiniz bende bu tarz beşik arayışındayım İlk 6 7 ay sepet beşik kullanicam sonrası için bu tarz bişe bakıyorum
izobellaaa-_- biokadin evet sorma netten görüp almıştım olduğundan bayaaa büyük geldi neyse ki sığdı😂
izobellaaa-_- kadrfdan sadece beşik mi link atayım canım içinin süslerini bekliyorum böyle çok sade ama süslerini koyunca ayrııı güzel duruyor 🥰🥰 https://ty.gl/ws2tdsyu6b
izobellaaa-_- Sleepless_Mother sağol kuzumm. Bende sabırsızlık ile süslemeyi bekliyorum şuan çok sade😀🥰🌺🥹🍭