Bebegim0101 https://imgyukle.com/i/nagjQI kizlar adet gunum cmtsi yarin kan testi verecegim.2 gun oncede test yapmistim silikti evet ama bugunde yaptm hala silik cikiyor koyulasma yok pek.Anlamadm
Eldgrn Bebegim0101 canım benim de öyleydi 10 gün boyunca test yaptım hepsi bitti tabii hamile olduğumu biliyorum Beta HCG testi veriyordum sonra bıraktım Bir 10 gün sonra yaptım kıpkırmızı çıktı
Lavinyaa8 Bebegim0101 benim de öyleydi bir türlü koyulasmisyordu deger bini buldugunda bile silikti test markasından fark ediyor galiba
Bebegim0101 Eldgrn ben cok dusuk yaptim bide kimyasal gebelkler yasadim malesef cnm.o yuzden acaba kimyasalmi oyuzdenmi boyle diye dusunmeye basladim.Korkumdan gidip kan veremiyorum cesaretim yok.
Bebegim0101 Eldgrn bide oyle belirtim falanda yok yani akintim hic yok.gogus uclarim biraz agriyor dokununca sadece.Onceki gebelklerimde bas donmesi uyku halsizlk istah kapanmasi hepsini yasamistim.
Eldgrn Bebegim0101 canım ben de belirsiz geçirdim şu an 15+1′im usma bulantı yok İlk öğrendiğim zamanlarda hiçbir şey yoktu 2-3 hafta sonra uykulama falan başladı öyle geçti
Rubycikolatam Ben adet günümü 1 hafta gecince yaptim(çünkü benim adetim her ay gecikir) iki cizgide kıpkırmızıydı