Sekerbebekkk Hanımlar bugün tam 19 haftalığız karnım bir gün aşırı çok oluyor 7-8 aylık gibi başka bir günde daha küçük oluyor sizlerde de böyle mi sebebi ne ben çözemedim korktum açıkçası
sevda_cicegi11 Sekerbebekkk benimde öyle bende anlamadım niye öyle diye bazen hiç hamile değilmiş gibi bazen hamile olduğumu belli oluyo 😂
NilAda16 Sekerbebekkk gazdan dolayı canım😀😀 bende -9+5 haftalığım bazı günler 7-8 aylık gibi oluyorum. Bazı günler normal oluyor😅 tamamen gazdan ve ödemden dolayı
sevda_cicegi11 Sekerbebekkk valla ya bide geçen gün hareket hissetmedim diye acile gittim ilk kez bebegin şimdilik yasiyo rahim kasilman var dedi dalga geçer gibi hala onun korkusundayim
Sekerbebekkk sevda_cicegi11 ne kadar düşüncesiz insanlar var ya hamile bir kadına bu şekilde konuşmak çok yanlış biz zaten evhamlıyız şu an
sevda_cicegi11 Sekerbebekkk o kadar kötü ki ruh halim bebisin dogma ihtimali bianda cok dustu bende sanki heran o kotu haberi alcak gibi hissediyorum böyle hissetmek zorundaymış gibi oldu çok kötü ya
Sekerbebekkk sevda_cicegi11 neden öyle hissedip kendini strese sokuyorsun stres her şeyden daha çok etkiliyor bebekleri lütfen öyle düşünme her zaman olumlu düşün enerjin ne durumda olursa onu yaşama ihtimalin daha yüksek o yüzden her zaman olumlu yüksek bir enerjide olmalısın bebişinde etkilenmesin olumsuzluklardan
sevda_cicegi11 Sekerbebekkk doktora gidene kadar doğunca bunları bunları yapcam diyen ben doktorun suanlik yasiyo demesinden sonra bianda böyle oldu ama toparlicam inşallah kendimi bebisim icin