NilAda16 cok geçmis olsun çalışan biri için zor olur ben çalışmıyorum şuan ama… Kabızlık cok cekmedim ama ishal nedense kötü oldu. Buna da şükür
İlaç kullanmıyorum vitamin bile kullandigim zamanlarda yediklerim ile birlikte kusuyordum bi işe yaramadi bıraktım. Kansızlık anemisi var biraz