40+0 ım Sabah 9 da uyandım dün geceden Annem gel bizde kal 2 de çocuk var kendini fazla yorma ne yapılması gerekiyorsa ben yaparım dedi sanki rabbim içime atmış bende bu gece kalayım evdeki son çamaşırları yıkıyayım sabah kahvaltıya gelirim dedim bu arada evimiz annemle yürüme mesafesi 5 dakika ama Annem bırakmıyordu hep onda kalıyordum rabbim bin kere razı olsun neyse 9 da hafiften sancı vuruyo bende gaz sancısıdır dedim 😂😂 duş aldım dahada şiddetlendi o arada meyveleri yiyom bişeyler atıştırıyom evi toplarladım saat oldu 12 annem dedi kahvaltı hazır gelmedin neyse gittim kızlarımı bıraktım sancılarım şiddetlendi hastaneye gittik eşimle 2 santim 3 e yakın dedi nstye bağladı direk yatış bana doktor dediki yat öyle sancını çek ben dinlemedim onları gezdim sancı geldikçe ıkındım 2.20 geçe doğdu dikişim yok küçük paşa 3.535 doğdu şükürler olsun rabbime Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 😂🤲😘❤️