neslihan_emre2707 İlk 13 haftalikti testim pozitif çıktı ilac kullandım geçtiğini söylediler dün bebeğimin kafa çapı küçük çıkınca bidaha test yaptılar yeniden pozitif çıktı böyle bir durumla karşılaşan varmı bebeğimin kafası normal haftasina göre 1 hafta geride 😔
E26 neslihan_emre2707 sonucunuz nasıldı bebek etkılendı mı doğum yaptıysanız bı sorun çıktı mı bebekte umarım cıkmamıstr