Bernuss Ben tatilde hamile kaldım. Her gün havuza da girdim. Aqua parktan da kaydım. Bir şey olmadı çok şükür. Sağlıklı bir embriyoysa düşük tehlikesi olmaz. Ama havuzdan mikrop kapma ihtimalin var tabii yalnız güzel bakımı yapılıyorsa sorun olacağını sanmam.