Kızlar cok korkuyorum. Karnım aşırı agrıyor özellikle sol kasıgım. Çok cok stresli bir hamilelik yaşıyorum. Hcg henüz dün gece 670 cıktı. Artışlar iyi dediniz 🙏🏻 Ama bu sabah hafif lekelenme gördüm pembe. Ayrıca rahimde sıvı birikmesi görüldü dün gece. Fikri olan var mı