Fatma4495 Bacak aramın ağrısı,ağzımın boğazımın burnumun kuruması,sıcaktan suya girip çıkmış gibi yanan vücudumla 2 saatlik parça parça uyuduğum bir geceydi.Neyseki 4 güne hava sıcaklığı azalıyor 😵💫😴🥴
Obirgebe Fatma4495 günlerimiz aynı bende ayrılı sızılı mide bulantılı bi gece geçirdim 😅 inanılmaz sıcak 🥺🥺
dddy Fatma4495 Allah yardımcımız olsun gerçekten çok zor eşim mışıl mışıl uyurken ben sağımdan soluma 2 hamlede zor dönüyorum 😬
Oelrlrkmemdmd dddy bende aynı valla gece olsun istemiyorum biraz gün içinde uykusuz kalıyorum ki gece rahat uyuyayım
Oelrlrkmemdmd dddy Adette olmuyoruz odunda etkisi büyük doğurunca geçecek inşlh bide zaten yaz sonu geldi ben ay sonu doğuruyorum
Erva94 Ben de 38+1 im. Ben de bu haftanın bitmesini bekliyorum havalar 30 un altına düşecek gibi inşallah değişmezse hava durumu. Sıcakları zaten sevmezdim bahar insanıydım da hamilelikte iyice nefret ettim ya yaz aylarından🤦♀️
Lilya_pn Bizde 38. hafta olacağız 1 gün sonra. Ara ara sancılarım başladı. Vajinama bıçak saplaniyor bazen. Geceleri iyi degilim ama gündüz daha iyiyim. Bazen yürürken vajinam açılıyormuş gibi bir agri hissediyorum. Gittikçe zorlaşıyor ama ben hala keyfini cikarmak istiyorum. Son zamanlar bu mucizeyi bir daha yasarmıyım bilemem. 🥹 Hepimize sağlıklı ve kolay dogum diliyorum 🤰🏼🤰🏼🤰🏼🤰🏼
3prens71 Lilya_pn bende aynı durumdayım bıcak saplanıyo gıbı yda sankı bbek ordan bı an cıkıcak gbı canım yanıyor sancılarım baslamıs benım belkıde yarın Alıcaklar doguma Allh hepımızın yardımcısı olsun ınşAllh
Busra986532 38+3 oldum geceleri kasık bel ve en çok kalçalarımın ağrısından yatamıyorum. Açıklığıöın olduğunu 3-4 gündür hissediyorum ama gelmiyor gelmekte olan yarın nstye bir girmeyi düşünüyorum.
Kubrakopuz53 Gece uyumak asla mümkün değil.. Terleme, sağa sola dönerken vajinada batma, yürürken zorlanma, alt karın ağrısı normal mi 2 gündür böyle 37+5 ??
Nurcantas65 38+4 dün dışarda işim vardı. Yürürken baya zorlandım eve geldim ayagim baya agriyodu. Gece 4 de kalktim uyuyamadım suanda dayak yemis gibi yorgunum
Ayayya An itibariyle 38+3 oldum. Sanırım korkunç gece nöbetini ben devraldım. Bebek karnımda hiç durmuyor sürekli hareketli ve acıtıyor. Vajinada keskin batmalar var. Bir de sürekli tuvaletteyim😑. Günlerdir uykusuzum da bu kadar acı çektiğim olmamıştı. Yarın doktor randevum var bakalım ne diyecek 🥶