Bstt Merhaba. Izmirde Ata sagliga gidenler var mi? 4 boyutlu ultrason yaziyor ancak 1kez gittim bakilmadi. Bir de kendi doktorumuz mu geliyor doguma.
Yaso Bstt ben de 5 haftalık tan beri Emin Beye gidiyorum 16. Haftadan itibaren bakmaya başladı 4 boyutluda doktorum.
Bstt Aa anladim benim 14tu ondan bakmadi demek peki sadece cikti olarak mi veriyor yoksa direk hareketleri de goruyor muyuz
Bstt Medine meltem hanima gitmistim ben. Oncesinde cinarliya gittim ultrasonda siyah beyaz bakti son anda renkli bi cikti verdi bu 3 boyutlu oluyomus ama 4 boyutlu plunca sadecr renkli gormek degil bi de hareketleri de renkli izleniyormus bu farki yeni ogrendim. Ata sagliktaki hareketleri de gosteren o zaman degil mi?
Yaso Bstt tabi önce siyah beyaz bakıyor doktorum sonra 4 boyutlu için ayrı uç var onunla bakıyor hareketlerine.
Bstt Aa cok iyiymis tesekkurler. Hastaneue giden tanidiklariniz var mi memnun kaldilar mi peki? Cok fazla yorum gecmiyor da ona gore devam edicem
Yaso Ben doktorumu çok araştırdım arkadaşlarıma da tavsiye ettim memnunlar Emin Hakverdiyev instagramdan bakabilirsiniz
duru21 Yaso mrb kusura bakmayın rahatsız ediyroum ama muayene ücreti ne kadar acaba bide renkli ultarasyon icin eknucret aliniyormu?
Yaso duru21 muayene ücreti 80 lira eğer eşiniz memur veya belediye çalışanı ise yüzde 20 inidirim yapılıyor 60 lira ödüyorum ben eşim belediye çalışanı diye renkli için ayrı ücret alınmıyor doktorum önce normal bakıyor sonra renkli 4d ile bakıyor