Günaydın kizlar,
Dün doktorum Plesanta Previa olduğunu söyledi bebeğin eşi ondeymis kanama olabilir her kanama da yatış vermek zorundayım falan dedi. Çok umutsuz konuşmadı duzelebilcek bir durum ancak bu bilgiyi sana söylemeliyim ki ona göre tedbir alman lazım dedi. Çok şükür hiç kanamam olmadı ama şimdi benim bı oğlum var mesela 16 kilo yeri geldiğinde onu kucağıma almak zorunda kalıyorum en basiti besigine koyup alırken falan yada temizlik yaparken uzanmam falan oluyor bunlar tehlikeli mi? Dün şaşkınlıktan çok detay alamadım aynı durumda olan yada bilgisi olan varsa çok sevinirim