Crnn_1 Haftama girdim normalde hep yüz üstü yatan biriyim ama yan tarafa da sürekli yatamıyorum uyandığımda hep sırt üstü yatmış oluyorum bi sıkıntı olur mu
mhrmom Crnn_1 haftan küçük olduğu için sıkıntı olmaz ama ilerleyen zamanlarda bel ağrısı olabilir. Zaten büyüdükçe vücut ona göre ayarlanıyor 😉öyle yan yatamam sağa sola yatmam yok😄
Elif_korkmaz38 Crnn_1 ilk başlarda bende zorlanmıştım ama mecbur genellikle sağ veya soluma yatarım sırt üstü çok nadir bebeğin kordona dolanmaması için sırt üstü pek önerilmiyor.