Sym987 endişe etmeyin, ben 17de hissetmeye başladım, 19.haftada hareketini 3-4 gün hiç hissetmedim, koştur koştur doktora gittim biraz da kramp giriyodu oturup kalkarken. Dedim böyle böyle hissetmiyorum, sanki profesör ben😃
Baktı doktor dedi ki bebeğin eşi sağ tarafta, muhtemelen sağdan hiç hareket hissetmiyosundur, ayakları da sağdaymış. Ben ayakları solda olunca soldan pıtır pıtır ayaklarını hissediyormuşum. Hanım kızımız ayakları sağa verince hissetmemeye başlamışım.
Bebeğiniz ve eşinin pozisyonu önemliymiş yani henüz minik oldukları için zaten pıtırtı şeklinde hissediliyo, pozisyon uygun olmayınca demekki hiç hissedilmiyo.