Yakın zamanda Farabi E.A da doğum yapan var mı sezeryan olarak benim gebeligim ilk dogumu Gebze Yüzyıl da yaptım yaşadığım olumsuzluklar sebebi ile 2.dogumu devlette yapmak istedim ama mübarek randevu bulmak tam bir eziyet resmen 1.5 ay sonra ya anca buldum oda kendi takipli doktorum değil baska bir doktora bulabildim Cemal Cevherogluna gidiyorum ve 2.sezeryanim olucak ilkinde yaşadiklarimdan sonra çok korkuyorum özellikle zaman yaklaştıkça daha çok tedirgin oluyorum 27.haftadayim