Kızlar yazmıştım zaten akşam 7 de nişanım geldi.Gece 11 itibari ile regl sancısı çekiyorum.Kasıkta başlıyor belimin altına vuruyor.Karnım gürüldüyor Sabaha kadar her 1 saat’te acıdan uyandım.Wc gidiyorum baskı var kasıklarda tekrar yatıyorum 1 saat sonra yine 😱Doğum sancısı böyle bir şey mi ?