Seyma_nur1 Kızlar bu sabah kalktım ilginç bi hafifleme hissettim doğumummu yaklaştı acaba sizdede doğuma yakın bu belirti olmuşmuydu! 38+2
Bsrabzks Seyma_nur1 aynı gündeyiz canım seninle dün nişanım geldi belim ve bacaklarım ağrıyordu dedim gece kesin doğururum sabah kalktım ağrılarım geçmiş dalga geçiyorlar bizimle🤭🤭
eyuphaneylul1422 Seyma_nur1 bende oyleyım canım 38+3 karnım bır hafifledi kuş gıbı onceden agzımdan cıkcak gıbı hissederdim bence dogum yaklastı zaten en gec 2 haftaya gelecekler 😁
busrazz Henüz bi twcrübem yok ama dogum yaklaştıgında insana bi enerji gelirmiş genelede ev fln temizlerler hiç oturmazlarmş😂
De25 Bsrabzks benimde öyle 39 haftalığım sancılanıyorum diyorum bu sefer tamam Ama sancı geçince tüh yine kandirildik diyorum 🤣 bide kız bebekler erken gelir derler
Deletedmom547899 Bsrabzks Nisan nasıl geldi nasıl birşeydi.Biraz önce jel sümüksü sarı yapışkan bir akıntı geldi.Nişan illa kırmızımsı mi oluyor araştıra arastira bir hal oldum 😂38 e girdim bugün.Bebektd hareketlendi normalde iki üç gündür çok durgundu
Bsrabzks Deletedmom547899 benim bir kaç gün öyle akıntım geldi sonra dün Bi anda içimden bişey aktı gibi oldu peçeteye sildiğimi bu sefer şeffaf hafif pembemsi Bi akıntı olduğunu gördüm
Deletedmom547899 Seyma_nur1 38 e girdim o hafiflik bende de var bir gündür.Normalde göğsümün altında ayaklarını baskısını hissederdim orası boşaldı bir rahatlık geldi aşağı indi galiba iyice
Damla1995 Seyma_nur1 onun belli bi zamana yok kuzum degisebiliyor hemem dogucak diye kural yok yani 🙂 kanala girmesi normal dogumun olucagini ilerliyor olmasini gosteriyor zmnlada doguk basliyor. Bu tbi hemende olblr ama sonrada olablr belli olmaz.