Merhaba güzel anneler 🥰 11. Haftamıza girdik ilk gebeliğim ve artık kasıklarımda sağ tarafta bi dolgunluk hissetmeye başladım. Özellikle namaz kılarken oturup kalkarken sanki sağ kasığımda içi su dolu küçük bi balon var 🥰 siz bebeğinizi ilk nerede hissettiniz. Solda ise erkek sağda ise kız olur diyorlar ne diyorsunuz 🤔