minigiminannesi03 tazecikannee az sonra kontrolünün var 9+4 bakalim ne diyecek 2 hafta önce gitmiştim günler geçmek bilmedi sanki 😂😂😂
deli66mavi 11+2 olduk galiba artık bebegimi içi su dolu minik bi balon olarak hissediyorum. 🥰 haftaya tarama testine gideceğiz 🥰
Ssaslan Bir hafta önce kontrolümde her sey yolunda dedi . Çok iyi beslemissin ve bu çocuk seni cok peşinden koşturacak cok hareketli olacak dedi. 3 hafta sonra kontrole gel dedi bir cok test yapilmisti sanirim bir sorun görmedi. 🤲🤎😇 9+5ten selamlar😌
KumsAlyaa minigiminannesi03 Haber ver canım merak ederim bende 9+4 bugün göğüslerim söndü hassasiyet geçti gibi sendede öyle mi çok kafama takıldı
Ssaslan KumsAlyaa canimm normal beslendim hatta baya baya da kustum hala da kusuyorum merhaba süt ürünleri kuruyemis baya tüketmeye çalışıyorum tabii ki artı olarak da meyve
Ssaslan KumsAlyaa canim söyle benim göğüs hassasiyetim aşırı asiri olmadi dokundukca hissediyorum hala devam ediyor. Bulantı bir geliyor bir gidiyor ki iki gündür baya devam ediyor. Progestan kullaniyorum uyku hali çok ama direniyorum biraz diyelim. sabah 8 aksam 11 12 falan uyumuyorum baya bir süre böyle gidiyor ama haftada bir de uyuyunca tam uyuyorum mesela dün bu saatlerden sabah 7ye kadar uyumuşum 😅
minigiminannesi03 KumsAlyaa benim hala göğüslerinin ucu çok acıyor dokunmak dahil düşünmek istemiyorum benim 2 3 gündür bulantim yoktu çok hafif bi olur gibi oluyordu geri gidiyordu bakalim ne diyecek uykum gelmeye başladı zorla ayakta duruyorum geri yatmayim dedim bu seferde uyku zora sokuyor beni ayakta uyuyorum resmen cay falan içeyim saat gelir diye bekliyorum işte
tazecikannee minigiminannesi03 bende aynı mide bulantısı tiksinme kasık ağrısı halsizlik aldı başını gidiyor
minigiminannesi03 tazecikannee gayet iyiymiş bulantimi sordu kac gündür hiç yoktu bugün hafif var dedim o kadarda olsun bisey olmaz dedi ilaçlara devam dedi